Així he comunicat la meva presentació al Consell Nacional de @pdemocratacat. Il·lusió i compromís amb el nostre país

D’on vinc

Sóc la Mercè Conesa i Pagès i em presento a la presidència del Consell Nacional del Partit Demòcrata Català.

Llicenciada en Dret, màster en Dret i Gestió Pública, i màster en Lideratge i Innovació en Polítiques Públiques, vaig entrar en política perquè volia i vull estar al servei de les persones.

Alcaldessa de Sant Cugat del Vallès des del 2010 i presidenta de la Diputació de Barcelona des del 2015, entenc la política com una vocació de servei, i és des de la política que hem d’assegurar la justícia social i el benestar de les persones. Políticament em considero socialdemòcrata i m’agrada pensar que els meus fills tindran un país millor que el dels meus pares.

Per què em presento

Sóc una persona compromesa amb la feina i amb les persones, perquè només amb el compromís, la perseverança, el diàleg i la proximitat, podem afrontar un moment tan transcendental per al nostre país i el nostre partit.

Em vull comprometre amb el partit en un moment de canvi, de transformació, de creixement. Hi vull ser perquè tenim una nova eina, el Partit Demòcrata Català, amb una essència i ADN propis, una eina que ha de començar a funcionar amb un estil plenament obert i democràtic, com ha estat el seu Congrés Fundacional. Em vull comprometre amb aquest projecte aglutinador i d’esperança de futur per a moltes persones, per fer créixer conjuntament la base social cap a la independència.

Crec profundament que el Consell Nacional ha de ser la veritable fortalesa del nostre partit, el Partit Demòcrata Català. Ha de ser una eina on el diàleg i el debat plural i transparent han de ser la norma i no l’excepció. On puguem marcar posició sobre els temes que afecten i preocupen a la gent, on el territori i els àmbits sectorials hi tinguin cabuda, on conflueixin diferents maneres d’entendre el partit, on tots i totes puguem dir-hi la nostra.

Sempre he tingut present aquesta frase del President Kennedy: “No preguntis què pot fer el país per tu, pregunta què pots fer tu pel país”. Hem d’estar al servei del país i del partit i jo hi seré sempre.

Per tot això, presento la meva candidatura.

#ConesaCN

14 juliol, 2016|Reflexions|